BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, June 17, 2011

™◕‿◕ ini bukan amir naim ! ◕‿◕™

haiiyeyeyeyye !! 
halu halu warga bloger sekalian :) 

hye ! hari ni , 
dicatat oleh " miss apple white "
hahaha ! 

esya tak tahu ,
ape yang tak kena sama 
" amir naim
tibe - tibe suh esya updates dea punya blogg ! ngee :P 

esya takdak citer menarek lah !!
:((
soryy !! 

hahhaap !...

orh ! senang jep ! 

meh esya story tentang diri esya erk !!

oke ..

. nama saya nuresya sofya binti muhd faryzal 
. umur saya 16 tahun ...
.rumah saye terletak di muar * xyah tahu lah katmana ! *
.saya seorang yang BAIK . * hahahah*
.awakboleh call saye *cha , esya ,sya*
. saya suka mam tau ! 
. saya xsuka orang yang sombong ! *ia menjengkelkan*
.saya suka orang yang cool *
.dan saya baru jep mengenali si amir naim ni..
.dea aneh ! 
. kami baru jep kenal,tapi dah kasik , email , pass bloger dea !
.eee !! 
. tu saje la dari esya ! 
wkakakkaka !

" saye tak tahu ape nak tulis sebenarnya ! sebab saya tak biase updates blog orang ,
saye takot nak updates mcm dalam blog saya , sebab 
saya taw ia memboringkan dan xmenarik "


nilah saye yang tak seberapa !! :P


n tuk amir ! 
jage diri . 
have a nice day !
study hard agar berjaya dalam hidup !
bahagiakan keluargamu dengan ilmu dan kekuatan imanmu!
* kalodahberjayajanganlupakanchaek!*
i heart u ! 

◕‿◕


0 ulasan: