BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, April 7, 2011

kelas tambahan + spm


aduss,,kelas tambahan da mula start dekat sekola..
lemah betul aku nak pergi..penad..da lah abis kelas lambat pas uh kene sambung kelas tambahan lagi..
haduii..makin padat lahh jadual aku...tapi nak buad macam mane kan..''nak seribu daya tanak seribu dalih''..
tambahan pula,,tahun nie aku menghadapi peperisaan paling besar dalam setiap kehidupan seorang pelajar..
aku akan mengambil SIJIL PEPERIKSAAN MALAYSIA..(SPM)..aku target 5A dalam exam ni..
tapi kalau dapat lebih  alhamdulillah..so doa² kan lahh aku dapat result yang cemerlang ea..
semakin dekat nak pekse makin tension aku dibuad nye,,dengan kerje kursus yang menimbun,,
alahaii..lemah jee nak buad..kalau ta buad emang stanby kene maki punye..
tapi ape ade hal..aku nak '' BERJAYA''  so kenelah usaha lebih sikitkan..
kepada geng² aku..aku harap korang dapat result yang GEMPAK²..
okayy..chalowbetee...

0 ulasan: